Instrucțiuni generale
Încărcare contract de finanțare
1. Creare cont
2. Depunere cerere de finanțare integral
2.1. Încărcare cerere de finanțare
2.2. Încărcare documente
2.3. Depunere proiect
3. Retragere cerere de finanțare
4. Încărcare răspuns informații suplimentare
5. Încărcare contract de finanțare
6. Depunere contestație la contractul de finanțare
7. Depunere grafic de eșalonare
8. Depunere cerere de plată
9. Depunere răspuns informații suplimentare la cererea de plată
10. Depunere contestație la cererea de plată
11. Depunere proiect tehnic
12. Depunere modificare contract
Așteptați...
- Se accesează site-ul aplicației
- Se face autentificarea cu adresa de email și parolă
- După autentificare, se accesează Listă proiecte
- Se alege opțiunea Vizualizare
- Se alege opțiunea Mergeți către etapa de contractare
- Se semnează electronic contractul de finanțare
- Se încarcă contractul de finanțare semnat anterior prin accesarea butonului Încărcare fișier
- Se selectează contractual de finanțare și se accesează opțiunea Open
- Daca se dorește încărcarea unei anexe la contractul de finanțare, aceasta se face prin accesarea butonului Încărcare fișier
- Se selectează anexa și se accesează opțiunea Open
- Daca se dorește încărcarea unei noi anexe la contractul de finanțare, aceasta se face prin accesarea opțiunii Adaugă anexă la contractul de finanțare și apoi aceasta se încarcă prin accesarea butonului Încarcare fișier
- Se selectează anexa și se accesează opțiunea Open
- Anexele încărcate pot fi șterse prin accesarea butonului Ștergere
- După încărcarea contractului și a anexelor, daca este cazul, acestea se transmit prin accesarea opțiunii Transmite contractul semnat
- Se completează codul (Verificarea Anti-robot) și se accesează opțiunea Confirmă