Instrucțiuni generale
Depunere răspuns informații suplimentare la cererea de plată
1. Creare cont
2. Depunere cerere de finanțare integral
2.1. Încărcare cerere de finanțare
2.2. Încărcare documente
2.3. Depunere proiect
3. Retragere cerere de finanțare
4. Încărcare răspuns informații suplimentare
5. Încărcare contract de finanțare
6. Depunere contestație la contractul de finanțare
7. Depunere grafic de eșalonare
8. Depunere cerere de plată
9. Depunere răspuns informații suplimentare la cererea de plată
10. Depunere contestație la cererea de plată
11. Depunere proiect tehnic
12. Depunere modificare contract
Așteptați...
- Se accesează site-ul aplicației
- Se face autentificarea cu adresa de email și parolă
- După autentificare, se accesează Listă proiecte
- Se alege opțiunea Vizualizare
- Se alege opțiunea Cereri de plată
- Se alege opțiunea Vizualizare
- Se descarcă solicitarea de informații suplimentare Cerere informații suplimentare.pdf
- Se întocmește răspunsul la cererea de informații suplimentare
- Se încarcă răspunsul la cererea de informații suplimentare prin accesarea butonului Încărcare fișier
- Se selectează răspunsul la cererea de informații suplimentare și se accesează opțiunea Open. Daca este necesar a fi incarcate mai multe documente, acestea se arhivează și se incarcă într-o singură arhivă. Pot fi încărcate fișiere de tipul .pdf, .png, .jpg, .jpeg, .zip, .rar, .7z
- După încărcare, depunerea se realizează prin accesarea opțiunii Depune răspunsul cererii de informații suplimentare ale cererii de plată
- Se completează codul (Verificarea Anti-robot) și se accesează opțiunea Confirmă